Dowiedz się o nowościach w świecie ekskluzywnych zegarków.
Calvin Klein ogłasza globalną kampanię reklamową
Biel, Szwajcaria, marzec 24, 2017 – Calvin Klein Watches + Jewelry opublikował najnowszą kampanią reklamową prezentującą produkty z oferty marki na 2017 rok.
Ujęcia zostały zrobione w Miami przez fotografa Willy’ego Vanderperre we współpracy ze stylistą Olivierem Rizzo i fotografem martwej natury Carlem Kleinerem. Nowa kampania skupia się na koncepcie młodości i podkreśla ducha Ameryki. W kampanię została zaangażowana dynamiczna obsada modeli, każdy z nich został osobiście wybrany przez Dyrektora Kreatywnego marki CALVIN KLEIN, Rafa Simonsa. Obsada wyrazistych jednostek nadaje temu pomysłowi życie: każde z nich jest częścią, w głównej mierze nieznanej obsady, fotografowanej we wszystkich kategoriach produktowych Calvin Klein w tym sezonie.
Oferta Calvin Klein Watches + Jewelry na 2017 rok to stopniowy powrót do naturalnych i podstawowych kształtów, odzwierciedlająca największe wewnętrzne wartości marki.
Minimalizm jeszcze nigdy nie był tak seksowny: styl jest zredukowany do elementów zasadniczych, wartości jakościowe są koniecznością, która nigdy nie wychodzi z mody a ponadczasowe wzory są tym, czego teraz szukają klienci. W kampanii podkreślona jest elegancka i kobieca kolekcja z zegarkami dla niej Calvin Klein dainty i rozwinięta klasyczna kolekcja uniseks Calvin Klein minimal. Wizualizacje pokazują również delikatne i radosne czasomierze z linii Calvin Klein endless, odzwierciedlające kobiecość w całej swojej chwale.
Calvin Klein jest globalną lifestyle’ową marką ilustrującą odważne i postępowe ideały oraz uwodzicielską i często minimalistyczną estetykę. Szukamy możliwości do zadziwiania i inspirowania naszych odbiorców poprzez używanie prowokujących obrazów oraz uderzających wzorów rozpalających zmysły.
Założona w 1968 roku przez Calvina Kleina i jego biznesowego partnera Barry’ego Schwartza, firma wypracowała sobie reputację lidera w amerykańskim biznesie modowym dzięki czystym, estetycznym i innowacyjnym projektom. Światowa sprzedaż detaliczna produktów marki Calvin Klein osiągnęła wartość 8 miliardów $ w 2015 roku z dystrybucją w ponad 110 krajach. Calvin Klein zatrudnia globalnie ponad 10.000 osób. Firma w 2003 roku została nabyta przez PVH Corp.
W swojej ponad 130-letniej historii PVH Corp. udoskonaliło rosnące marki i biznesy, wzbogacając amerykańskie dziedzictwo, stając się jedną z największych firm odzieżowych na świecie. Mamy ponad 30.000 współpracowników działających w ponad 40 krajach z zyskami w wysokości ponad 8 miliardów $. Posiadamy ikonowe marki Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s , Olga oraz rynek zróżnicowanych dóbr działający w ramach tych marek, oraz inne narodowo i międzynarodowo znane licencjonowane marki.
*Marka Speedo jest licencjowana tylko dla Ameryki Północnej i Karaibów.
Calvin Klein Watches + Jewelry Kampania Reklamowa 2017
Calvin Klein Watch + Jewelry Co. Ltd jest jednym z rzadkich ambasadorów szwajcarskiej sztuki zegarmistrzowskiej na rynku mody. W 1997 roku, Calvin Klein i Swatch Group połączyli swoje unikatowe talenty tworząc ck Watch. Proste, współczesne i graficzne linie zegarków, takich jak ck dress, ściągnęły uwagę klientów i zostało ukute nowe, niezrównane pojęcie „zegarka jako akcesorium modowego”. Dzisiaj ponad 200 różnych wzorów wykonanych w Szwajcarii zaprojektowanych zarówno dla kobiet jak i mężczyzn znajduje się na półkach w ponad 80 krajach. Wypuszczona w 2004 roku biżuteria ck gwarantuje czyste linie i charakterystycznie zakrzywione powierzchnie, tworzące seksowne ale proste i estetyczne wzornictwo.
Zapraszamy do salonów W. Krzyś Jubiler.
9 100 zł
6 400 zł
16 400 zł