0
0.00

Menu

Koszyk

Twoje konto

Reklamacje i zwroty

 

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację, zgodnie z wystawioną przez producenta towaru gwarancją lub obowiązującymi przepisami prawa.

  2. Reklamację należy składać za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie wkrzys.pl bądź bezpośrednio w sklepie stacjonarnym W.Krzyś Jubiler w Silesia City Center w Katowicach ul. Chorzowska 107. wraz z załączoną kopią dowodu zakupu. 

  3. Zwracany towar powinien być w postaci nienaruszonej, zapakowany w oryginalne opakowanie, nie posiadające oznak użytkowania, wraz z załączonym dowodem zakupu oraz formularzem odstąpienia od umowy.

  4. Zwrot towaru odbywa się na koszt Klienta.

  5. Klientowi będącemu konsumentem i nabywającemu Towaru w celach nie związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, przysługują uprawnienia wynikające z odpowiedzialności sprzedawcy za zgodność towaru konsumpcyjnego z umową.

  6. Wszelkie reklamacje związane z niezgodnością towaru konsumpcyjnego z umową powinny być przesyłane na adres: Sklep Internetowy W.Krzyś ul. Chorzowska 107, 40-101 Katowice.

  7. W ciągu dwóch tygodni od otrzymania zawiadomienia, W.Krzyś ustosunkuje się do zgłoszonej przez Klienta reklamacji poprzez pocztę elektronicznę lub listownie.

  8. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie Towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora lub wyświetlacza Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieni złota i kamieni, nie stanowią podstawy do reklamacji Towaru z powodu jego niezgodności z umową.

  9. Odpowiedzialnością sprzedawcy nie są objęte jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne Towaru bądź wynikające z nieprawidłowego jego użytkowania.

 
  • udostępnij:
powrót
Ta strona korzysta z plików Cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności