Klient ma prawo złożyć reklamację, zgodnie z wystawioną przez producenta towaru gwarancją lub obowiązującymi przepisami prawa.
Złożenie reklamacji wymaga formy pisemnej.
Wszelkie reklamacje należy przesyłać wraz z towarem i załączoną kopią dowodu zakupu na adres salonu lub dostarczyć osobiście do sklepu. W obu przypadkach jest to adres:
Jubiler W. Krzyś Sp. z o.o.
ul. Staromiejska 15, 40-013 Katowice.
Klient składając reklamację wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z paragrafem 7. o Ochronie Danych Osobowych i Polityką Prywatności Firmy w celu realizacji reklamacji.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
- ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017.12.19 t.j.) oraz Prawo telekomunikacyjne
- rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) dalej RODO.
- ustawa o ochronie danych osobowych z 10 maja 2018 r. (Dz.U.2018 poz.1000)
Odstąpienie od umowy:
Każdy zamówiony w Sklepie Internetowym Towar Klient może zwrócić bez podania przyczyny, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na piśmie. Zgodnie z art 34 pkt 2, w nawiązaniu do art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, zwrot towaru odbywa się na koszt Klienta. Uprawnienie to Klient może zrealizować w ciągu 14 dni od otrzymania zrealizowanego zamówienia - pod warunkiem, że towar nie był noszony, nie nosi znamion użytkowania i nie zostały usunięte metki i zabezpieczenia dołączone do Towaru.
Zwracany towar powinien być w postaci nienaruszonej, zapakowany w oryginalne opakowanie, nie posiadające oznak użytkowania, wraz z załączonym dowodem zakupu oraz formularzem odstąpienia od umowy.
Prawo do odstąpienia od umowy nie będzie przysługiwało Klientowi w odniesieniu do towarów, które zostały dostarczone na indywidualne zamówienie Klienta, w tym do towarów, które zostały na życzenie Klienta w jakikolwiek sposób zmienione np. poprzez grawerowanie, zmianę rozmiaru, zamianę bransolety itp.
Zwrot towaru odbywa się na koszt Klienta.
Klientowi będącemu konsumentem i nabywającemu Towaru w celach nie związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, przysługują uprawnienia wynikające z odpowiedzialności sprzedawcy za zgodność towaru konsumpcyjnego z umową.
Wszelkie reklamacje związane z niezgodnością towaru konsumpcyjnego z umową powinny być przesyłane na adres: Jubiler W. Krzyś Sp. z o.o. ul. Staromiejska 15, 40-013 Katowice.
W ciągu dwóch tygodni od otrzymania zawiadomienia, W.Krzyś ustosunkuje się do zgłoszonej przez Klienta reklamacji poprzez pocztę elektronicznę lub listownie.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie Towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora lub wyświetlacza Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieni złota i kamieni, nie stanowią podstawy do reklamacji Towaru z powodu jego niezgodności z umową.
Odpowiedzialnością sprzedawcy nie są objęte jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne Towaru bądź wynikające z nieprawidłowego jego użytkowania.