Po dodaniu towaru do koszyka należy skontaktować się ze sprzedawcą w celu potwierdzenia dostępności.
Czas realizacji zamówienia przez sklep internetowy liczony jest w dniach roboczych od czasu otrzymania potwierdzonego zamówienia i wpłynięcia zapłaty do momentu wydania towaru kurierowi. Zwykle czas realizacji zamówienia wynosi 2-3 dni robocze dla towarów, których dostępność na stanie w sklepie została potwierdzona. Jeżeli Towar jest niedostępny, Klient otrzyma od sklepu informację o przewidywanym terminie dostawy (który zależy od dostępności u producenta) lub o niemożności realizacji dostawy z powodów niezależnych od sprzedawcy, a wynikających z niemożności dostarczenia Towaru przez producenta. W pierwszym przypadku czas realizacji ulega wydłużeniu, w drugim zamówienie jest anulowane a wpłacone środki, zwrócone Klientowi.
Czas oczekiwania na nowości wprowadzane na rynek przez szwajcarskich producentów może wynieść do kilku miesięcy. Terminy premier rynkowych nowych modeli są jedynie przewidywanymi, określonymi przez producenta, które jednak mogą różnić się od ostatecznych. Klient - po otrzymaniu informacji na temat przewidywanego czasu oczekiwania - może zrezygnować z zamówienia. Wówczas Sklep dokona na Jego żądanie zwrotu dokonanej wcześniej zapłaty.
Zamówienie złożone po godzinie 15:00, uważa się za przyjęte do realizacji w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wpłynięcia zamówienia. Dniem roboczym jest dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Wszystkie zamówienia realizowane są dopiero po wcześniejszym otrzymaniu płatności.
Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub przez paczkomaty In Post. Do podanego czasu należy doliczyć czas dostawy przez firmę kurierską wynoszący od 1 do 4 dni roboczych. Termin może zostać wydłużony ze względu na opóźnienia wynikające z wydłużenia realizacji zleceń firm przewozowych, zwłaszcza w okresach wzmożonych wysyłek (Black Week, Święta, itp.).
Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy towaru z dostawą na weekend. Nie wysyłamy towaru poza teren Polski.
W przypadku towarów wykonywanych na zamówienie lub sprowadzanych na zamówienie zastrzegamy sobie prawo do zmiany czasu realizacji zamówienia po wcześniejszym poinformowaniu Klienta telefonicznie lub drogą elektroniczną. W przypadku niektórych zamówień szczególnych np. biżuterii z kamieniami o konkretnej, rzadkiej charakterystyce, czas oczekiwania może się nieco wydłużyć – o czym Klient zostanie poinformowany.
W przypadku zamówienia kilku towarów o różnym czasie realizacji zamówienia ostateczny czas realizacji będzie równy najdłuższemu z podanych czasów realizacji.
Aktualny status realizacji zamówienia dostępny jest dla zarejestrowanych Klientów po zalogowaniu się na konto, w zakładce 'Zamówienia'.